Wednesday, November 2, 2011

5 Month Anniversary :)






hubby , Happy Anniversary for 5month :) saya tahu selama 5 bulan kita bersama nih awak dah banyak tahan ngan perangai saya kan ? sorry kalau saya nih banyak nyusahkan awak tao . sumpah saya cakap saya tak pernah happy ngan orang lain macam mana saya happy dengan awak . thanks sebab awak selalu ada dengan saya tak kira time saya senang or tak . awak tao awak satu-satunya orang yang tersangat penting dalam hidup saya sekarang . dalam hati saya cuma ada awak dan hanya akan ada awak bukan orang lain . sayang , untuk anniversary kita kali nih kita tak dapat jumpa macam anniversary kita yang lepas tapi saya happy sangat even kita tak dapat jumpa saya tetap puas sebab dapat cakap dengan awak . lama pulak tuh , gpun dah lama kita tak cakap fon lama-lama macam tuh kan ? thanks tao sayangs :) awak take care tao kat sana . nanti hujung bulan 12 kita meet okay ? err , sumpah tak sabar tunggu bulan 12 ! :( tak sabar nak jumpa awak . saya dah rindu awak tahap dewa dah taoo , sian saya . tape tape awak keje dulu tao ! cari duit banyak-banyak , saya pun cari duit jugak nanti baru kita bole enjoy puas-puas kat sini . HAHAHAHA~ muahx ! ingat walau apa pun jadi saya tetap sayang awak :)

No comments:

Post a Comment