Saturday, October 29, 2011

Menghitung Hari .



hey peeps ! thanks lah sudi jenguk blog burok aku nih . HAHAHA . al-maklum lah aku nih samdol sikit dalam bab IT nih . *cehhh ayat . ngee~ tapi betol weh aku buta IT sikit haa , sikit ja tak banyak pun . err , tuh mesti tengah gelak kat aku kan ? k fine lahh , gelak sampai puas taoo at least aku gtao benda betoi maa ^^ haiyaa ! aku dah melalut nih wehh , hampa pun ikot ja aku mia melalutkan ?  tapa laa bukan slalu kita nak melalut sama-sama kan ? *aiseyy , sweetnya kita . bhahaha~ nih hampa tao ka aku cakap menghitung hari pasal apa ?


-tunang ?
-kahwin ?
-dating ?
-kerja ?
-p KL ? 

trima kasih lah sebab teka . tapikann ..... tapikann .....tekaan hampa semua salah ! just ada satu ja betoii , kalau hampa pandai teka la apa yang betoii . 'KAHWIN?' teettttt ! SALAH ! k la stop main teka teka nahh . mai sini nak gtao mana yang betoi . yang betoi nya aku nak p KL . tapi tuh next year lahh , berabad lagi haa . tuh pun kalau aku dapat sambung study kat sana laa . nak p KL ada sebab oii ! nak taoo sebab apaa ? err , tayah la nahh . mak aku cakap jadi orang tayah nak sebok hal orang sangat tak baik . hahaha .

OK , actually kita dah lari jauh dari topik asal . yang sebetoinya aku menghitung hari nak berperang oii . *ait zaman sekarang pun still berperang kaa ? haruslahh cik kak and cik abang oii . macam macam punya perang ada tao . perang mulut , perang tuh , perang nih . tapi aku mia perang lain sikit . aku berperang dengan kertas  + soalan wehh . HAAA ! mesti dapat tangkap dah kann ? SPM ? ha pandai punn :) tuh lah yang aku dok menghitung hari sekarang nih . tinggal lagi brapa belas hari ja haa .




 weh weh , wish me luck taoo ^^ kalao nanti aku dapat banyak A aku banja hampa 'sky juice' k ? ngee~ apa tamao sky juice ? eh tayah nak memilih sangat lah kann . kira okay tao aku nak banja dari tak banja terus . hahaha . okay la okay la . lagi lama nanti aku mepek lagi banyak . baiii <3

No comments:

Post a Comment